Saturday 12 July 2014

set anak bijak

Assalamualaikum semua...

Bagi yg tercari2 set anak bijak...
Anda boleh mencuba ,mealshakes dan omegaguard...

Bukan shj bijak,malah dapat menambahkan selera mkn disamping itu menguatkan antibodi bdn si comel anda...





♥Mealshakes♥


Manfaat mealshakes:
  • Nutrisi Lengkap - Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. Ia turut mengandungi lecithin soya yang berkerjasama dengan vitami larut lemak.
  • Kaya dengan Protein - Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) untuk membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah imun dan lain-lain.
  • Membantu Tumbesaran - Mengandungi asid folik, kaya dengan kalsium-magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar.
  • Anti-Oksida - Mengandungi Vitamin A, C, E, Zink, Selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melaan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.
  • Mengembalikan Seri Wajah - mengandungi Vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus memberikan kopleksi wajah/kulit yang lebih cantik.
  • Kaya dengan Serat Larut - untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus (detoksifikasi)
  • Rasa yang lazat - Minuman yang lazat berperisa vanilla untuk diambil bersama friktos semulajadi, pengganti segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan. Lazat untuk dinikmati oleh semua golongan.

♥omega guard♥

      Manfaat omega guard:

       ◆Sangat bagus untuk perkembangan minda dan otak. Khasiat DHA yang terkandung dalam Omega Guard                  dapat  dinikmati oleh bayi sejak dalam kandungan lagi jika ibu-ibu mengambilnya sewaktu mengandung. 
        Ia kemudian dapat diteruskan menerusi penyusuan susu ibu jika ibu menyusu mengambilnya. Apabila mencecah              umur satu tahun, Omega Guard boleh dicampurkan ke dalam susu atau makanan kanak-kanak.

       ◆Baik untuk perkembangan memori dan fokus. Omega Guard adalah supplement yang sangat sesuai untuk                orang  yang mudah lupa atau hilang fokus kerana ia membantu dalam meningkatkan daya ingatan kita.

       ◆Menyokong kesihatan kardiovaskular. Asid lemak Omega 3 yang terkandung dalam Omega Guard merupakan           asid  lemak yang penting dalam membantu memastikan jantung, arteri dan salur darah sentiasa berada dalam              keadaan  sihat dan tidak tersumbat. Omega Guard membantu merendahkan paras trigliserida dalam badan                    lalu merendahkan risiko daripada terkena penyakit jantung ataupun stroke.

       ◆Mengawal paras kolestrol. Omega Guard juga bertindak untuk melawan kolestrol jahat (LDL). Ia akan                         mengurangkan kandungan kolestrol jahat dalam darah dan meningkatkan bilangan kolestrol baik.

        ◆Mengurangkan sakit sendi. Salah satu manfaat Omega Guard ialah ia juga bersifat anti-radang. Banyak                      kajian  menunjukkan supplemen minyak ikan (EPA+DHA) amat bermanfaat dalam mengurangkan kebas dan                     keradangan  pada sendi dan seterusnya membantu dalam merawat rheumatoid arthritis.

         ◆Mengurangkan gejala asthma. Memandangkan Omega 3 amat baik untuk melawan radang, maka pengambilan             minyak ikan Omega Guard dapat membantu mengurangkan gejala selsema, asthma ataupun radang paru-                   paru.

         ◆Menguraikan lemak. Omega Guard mencegah pengumpulan lemak pada badan dan seterusnya mengelakkan                 masalah obesiti.


Sekiranya pengambilan berterusan,insya allah hasilnye dpt dilihat dgn cepat..tidak rugi membelanjakan wang demi kebaikkan anak..

★anak bijak,ibu gembira★anak sihat,ibu bertambah sihat★

Produk ini bukan bertujuan mendiagnos,merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit

Utk keterangan lanjut,boleh contact saya:

Sid shaklee:881667
Sms/what app/call:0126794711

*cod sekitar seremban &pos  semenanjung msia*

1 comment:

  1. Nice info
    http://kekalsihatdenganvitamin.blogspot.com

    ReplyDelete